آخرین مطالب

تماس با ما

تماس با ما

سفر نماینده تام الاختیار حضرت آیت الله العظمی سیستانی به ولایت دایکندی +تصاویر

سفر نماینده تام الاختیار حضرت آیت الله العظمی سیستانی به ولایت دایکندی +تصاویر

 

حجت الاسلام و المسلمین جواد شهرستانی،نماینده تام الاختیار حضرت آیت الله العظمی سیستانی در ادامه سفرخود به افغنستان ، پس از سه روز دیداراقشار مختلف مردم ومسولان افغانستان روز گذشته به سمت ولایت شیعه نشین دایکندی که در 460 کیلومتری کابل قرار دارد،سفرکرد.

 

وی درشهر نیلی مرکز ولایت دایکندی مورد استقبال علما و روحانیون ، اقشار مخلفی مردمی، استادان دانشگاه ناصرخسرو و شخصیتهای اجتماعی و سیاسی و استاندار این ولایت خانم مرادی قرار گرفت.

 وی ابتدا در جمع مردم این شهر در مسجد جامع شهر نیلی ، حضور یافته و پس از قرائت فاتحه برمزار شهید حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیلی  ساعاتی را با مردمی که در مسجد حضور داشتند، گذراند.

وی در این دیدار به مشکلات و نیازهای مردم محروم و ستمدیده این ایالت که بیش از نود و هشت درصد آن راشیعیان تشکیل می دهد،گوش فرا داد و درجهت رفع برخی ازمشکلات مساعدت کرد.

 

شهرستانی در ادامه بازدید خود، در حوزه علمیه خواهران حضرت زهرا(علیها سلام) حضور یافته و به نیازهای این واحد رسیدگی کرد.

شهرستانی در پایان بازدید ازایالت دایکندی به دانشگاه خصوصی ناصرخسرو رفت و با مسئولین و اساتید این دانشگاه با ایشان دیدارو گفت و گو کردند.

درجریان این سفرحجت الاسلام والمسلمین شهرستانی ضمن رسیدگی به امور روحانیون و مسجد و دانشگاه، دستورساخت درمانگاهی مجهز دراین شهر که مورد نیاز مبرم این شهر می باشد و تعمیرات مسجد جامع و دیگر نیازهای مردم این ایالت را دادند.

حجت السلام و المسلمین شهرستانی و هیات همراه در بعد ازظهر روز سه شنبه 6 اسد1394ولایت دایکندی را به سوی بامیان، ترک نمودند.


 لطفاً جهت مشاهده عکس ها با سایز اصلی روی عکس دوبار کلیک بفرمایید

 


 

مطالب مشابه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش