آخرین مطالب

تماس با ما

تماس با ما

انحصار طلبان قدرت قومی در کشور بدنبال ترور شخصیتی دوستم می باشند

انحصار طلبان قدرت قومی در کشور بدنبال ترور شخصیتی دوستم می باشند

 

اظهارات نابخردانه اخیر احمد ایشچی به هدف ترور شخصیتی آقای دوستم یک دسیسه و پلان خبیثانه ی است که در تبانی و هم‌کاری با برخی از حلقات صورت گرفته است که در این خصوص نکات ذیل مورد توجه است:

 

اولا:این اظهارات نابخردانه ی احمد ایشچی دلیل بر بی غیرتی خود او می باشد و با این فضاحت، حیثیت و عزت خودش را لگد مال کرد .

ثانیاً:  کسانی که ژنرال دوستم را به گونه فیزیکی و با کمین‌گرفتن نتوانستند حذف کنند حالا می‌خواهند به شکل نا جوانمردانه ترور شخصیتی کنند.

ثالثاً:این دام شیطانی که امروز در جلوی پای ژنرال دوستم پهن شده است، زنگ خطری است برای دیگر چهره ­های سیاسی که شاید فردا جلوی پای آن ها هم پهن شوند.

رابعاً: گروه انحصار طلبان قدرت قومی در پیوند به این افترای که علیه اقای دوستم زده شده است اعلام کرده اند که دولت جمهوری اسلامی افغانستان حفظ جان، کرامت انسانی، و مصئونیت شهروندان را در مطابقت با ارزش های اسلامی، احکام قانون اساسی و سایر قوانین نافذه کشور و تعهدات افغانستان در قبال میثاق های بین المللی حقوق بشری، از مکلفیت های اساسی خود می داند؛ حال این پرسش مطرح است که این عالیجنابان دروغگو کجا هستند که مردم بیچاره افغانستان به صورت گروههای 31  نفره و 7 نفر و... ربوده وسر بریده می شوند، و چهار صد نفر در میدان دهمزنگ کابل در یک لحظه  آنگونه قطعه و قطعه می شوند، روزی نیست که آه و اشک فرزندان افغان بخاطر از دست دادن عزیزانش شنیده نشوند و...؟!!!

در نتیجه نخبگان و چهره های سیاسی کشور باید مواظب شیطنت های انحصار طلبان قومی، که همه چیز را برای خود و قومش می خواهند باشند، و باموضع گیری خرد مندانه، شجاعانه این گونه دسیسه های شیطانی را خنثی  و اجازه ندهند که چهره ها و شخصیت های که خونش را در کف دست گرفته اند و علیه داعش و طالب می جنگند این گونه از صحنه سیاسی و نظامی کشور حذف شوند.

 

مطالب مشابه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش