آخرین مطالب

تماس با ما

تماس با ما

نسخه ای جدید غربی ها برای استحاله تکالیف عبادی وارزشهای اسلام

نسخه ای جدید غربی ها برای استحاله تکالیف عبادی وارزشهای اسلام

 

نویسنده: محمد فروغی

 

از انجا که غربی ها از بروز اسلام حقیقی و واقعی به شدت وحشت دارند بدنبال استحاله ی تکالیف عبادی و ارزشهای اسلامی است.

«... آنها از اسلامِ برده دلار، اسلامِ غرق در فساد و اشرافی گری و اسلامی که در توده مردم امتداد ندارد، نگران نیستند، ولی از اسلام عمل و اقدام، اسلام توده مردم، اسلام توکل بر خدا و اسلام حُسن ظن به وعده الهی به لرزه می افتند».( بیانات حضرت ایت الله العظمی خامنه ی در اجلاس جهانی «اساتید دانشگاههای جهان اسلام و بیداری اسلامی»)

لذا در نسخه تجویزی غربی ها به منظوراستحاله کردن تکالیف عبادی و ارزشهای اسلام، موارد چون بی‌حجابی، روابط باز زن و مرد، زندگی مشترک قبل از ازدواج، روابط ضربدری، همجنس‌گرایی، و ... ترویج می‌شود.

برخی رفتار ها و اعمال عبادی وارونه در نسخه تجویزی غربی ها برای مسلمان لیبرالیسم عبارت است از:

1.   تماس بدنی زن و مرد نامحرم از قبیل دست دادن:

یکی از کارهایی که خداوند بندگانش را از انجام آن نهی کرده است تماس جسمی با نامحرم است.

یکی از کارهایی که خداوند بندگانش را از انجام آن نهی کرده است تماس جسمی با نامحرم است، در احادیث بسیاری ازاهل بیت (علیه السلام) و پیامبر اکرم (صلی الله علیه و اله) این کار نهی شده است، پیامبر اکرم (صلی الله علیه و اله) می فرمایند: “هر مردی که با زن نامحرمی دست دهد، دچار غضب الهی شود و هر کس با زن نامحرمی همراه شود و در جای خلوتی قرار گیرد ، در زنجیری از آتش قرار خواهد گرفت”.

اما در خصوص تماس بدنی مرد و زن نامحرم و دست دادن و مصافحه کردن آنان با یکدیگر، مراجع بزر گوار تقلید فرموده اند: دست دادن با نامحرم جایز نیست.

 

2.   اقامه نماز بدون حجاب

3.   امامت زن در نماز جماعت

عده ای از مسلمانان آمریکا، نماز عید فطر را به صورت مختلط، به امامت خانمی آفریقایی و با زنانی بدون حجاب برگزار کرده اند

یک زن مسلمان آفریقایی تبار به نام «جمیله الزینی» در روز عید سعید فطر، امامت نماز عید در یکی از مساجد آمریکایی در ایالت «لس آنجلس» را بر عهده گرفت.

همین طور در محله «کامدن» در لندن، پایتخت انگلیس، نماز جماعت با حضور زنان و مردان نمازگزار و به امامت یک زن به نام «نعیمه» برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

4.   اختلاط زن و مرد در نماز جماعت

5.   شراب خواری

“اسلام آمریکایی” اصطلاحی است که توسط حضرت امام خمینی (ره) برای توصیف نوعی “اسلام جعلی” استفاده می‌شد. این اصطلاح، بعدها کاربرد گسترده‌تری پیدا کرد و حتی در منازعات سیاسی مورد استفاده قرار گرفت.

پیشینه این واژه سیاسی به دوران اول انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، یعنی هنگامی که امام خمینی در صحبت‌هایش از اسلام و نظام حاکم بر شیخ‌ نشینان عرب در خلیج فارس و عربستان سعودی با عبارت منادیان “اسلام آمریکایی” اشاره کرد باز می‌گردد.

اما اکنون کشور ترکیه و دولت به اصطلاح اسلامگرای آن حتی از حاکمان عرب نیز پیشی گرفته و به نمایندگان اصلی “اسلام آمریکایی” که می توان آن را “اسلام لیبرال” نامید، تبدیل شده اند.

 

6.   بی حجابی و اختلاط زن و مرد

7.   بوسیدن زن و مرد نامحرم

8.   تجمل گرایی

 

 

مطالب مشابه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش