آخرین مطالب

تماس با ما

تماس با ما

کسب مقام قهرمانی تیم کهکشان سنگموم در فینال جام صلح و دوستی در مرکز ولایت دایکندی

کسب مقام قهرمانی تیم کهکشان سنگموم در فینال جام صلح و دوستی در مرکز ولایت دایکندی

 

مسابقات والیبال بانوان تحت نام " جام صلح و دوستی" که از طرف کمیته امور زنان حزب انسجام ملی دایکندی با همکاری آمریت ورزشی دایکندی برگزار گردیده بود با قهرمانی تیم "کهکشان" سنگموم به پایان رسید.

 

این مسابقات والیبال که سه هفته قبل با ابتکار کمیته امور زنان حزب انسجام ملی برگزار گردیده بود با اشتراک (9) تیم آغاز گردید که فینال این مسابقات امروز مورخ 29/8/1395 بین دو تیم "اتحاد آمریت ورزشی" و تیم "کهکشان" سنگموم برای بدست آوردن عنوان قهرمانی باهم مسابقه کردند، که این بازی جذاب و دیدنی در اخیر "سه بر دو" به نفع تیم کهکشان به پایان رسید و تیم کهکشان سنگموم قهرمان این دور مسابقات شد. لازم میدانم از جناب اقای وکیل زاده و جناب اقای رجای مسئولین حزب انسجام ملی دایکندی و همچنان از کمیته امور زنان این حزب که با همکاری و ابتکار شان این مسابقات را راه اندازی نموده بودند تقدیر و تشکری نمایم.

امیدوارم که نهاد های سیاسی، تجاران، نهاد های اجتماعی و سایر نهاد های که در بخش جوانان فعالیت میکند از این حرکت بجا و پسندیده الگو بگیرد و در حد توانمندی خودشان زمینه برگزاری چنین مسابقات را برای دختران و پسران این ولایت فراهم کند تا روزی شاهد رشد و ترقی ورزش دایکندی باشیم.

در صورت مهیا نمودن زمینه ورزش جوانان دایکندی در میادین ملی و بین اللملی برای مردم خودشان در بخش ورزش افتخار آفرین خواهد شد.


مطالب مشابه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش