آخرین مطالب

تماس با ما

تماس با ما

فیلم و عکس شکافتن سینه سرباز سوری توسط گروه النصر

فیلم و عکس شکافتن سینه سرباز سوری توسط گروه النصر

فیلم و عکس شکافتن سینه سرباز سوری توسط گروه النصر

دانلود فیلم

 

فیلم و عکس شکافتن سینه سرباز سوری توسط گروه النصر

ويدئوي مخوفي که به تازگي در اينترنت منتشر شده است یکی از شورشيان سوريه را در حالي نشان مي‌دهد که قلب يک سرباز سوري را از سينه درآورده و مي‌خورد.


یه گزارش زلال نیوز در اين ويدئو که روز يکشنبه (۲۲ ارديبهشت 1392) در اينترنت منتشر شد، يکي از شبه نظاميان تحت حمايت خارج که لباس نظامي بر تن دارد در حالي مشاهده مي‌شود که با چاقو قلب يک سرباز سوري را از سينه ‌بيرون مي‌کشد و مقابل دوربين آن را در دهان خود مي‌گذارد.

اين مرد با مخاطب قرار دادنِ سربازان ارتش سوريه مي‌گويد: «قسم مي‌خورم که از دل و جگر شما تغذيه خواهيم کرد...»

 

پيتر بوکرت، يکي از اعضاي سازمان ديده‌بان حقوق بشر مستقر در نيويورک مي‌گويد نام اين مرد ابو شاکر است، وي يکي از موسسان تيپ شبه‌نظامي فاروق مي‌باشد.

هويت ابوشاکر از سوي منابع شبه‌نظامي در حمص تاکيد شده است، وي در ديگر ويدئوهاي منتشر شده همين لباس را به تن و همين انگشترها را به دست دارد.

بوکرت گفت: «قطع عضوي از اجسادِ دشمن يک جنايت جنگي است. اما مساله مهمتر آن است که کار به خشونت و لفاظي‌هاي فرقه‌اي کشيده است.»

وي افزود که در نسخه اصلاح نشده‌ي اين فيلم، شاکر از افراد خود مي‌خواهد که سربازان سوري را بکشند و قلب آنان را بخورند.

تصویر گرفته شده از ویدئو که شبه‌نظامی سوری را در حال شکافتن سینه سرباز نشان می‌دهد، اين ويدئو خشم حاميان و مخالفان بشار اسد، رئيس جمهور سوريه را برانگيخته است.

 

اين در حالي است که سوريه از اواسط ماه مارس ۲۰۱۱ صحنه ناآرامي بوده است. شمار زيادي از مردم اين کشور از جمله تعداد زيادي از نيروهاي امنيتي در اين خشونت‌ها جان خود را از دست داده‌اند.

دولت سوريه مي‌گويد، اين ناآرامي‌ها از خارج از کشور کنترل و هدايت مي‌شود و گزارش‌هاي موجود نيز حاکي از آن است که شمار زيادي از شورشيان اتباع خارجي هستند.

 

ویدیوی سلفی آدمخوار، جهان را شوکه کرد

انتشار یک ویدیو در شبکه های مجازی از خشونت بی حد و حصر یک فرمانده سلفی در سوریه رسانه های جهان و مخاطبان را شوکه کرده است.

آفتاب: یک فرمانده سلفی سوری به نام ابوصقر که تا کنون چندین ویدیوی خشن از خود در فضای مجازی و خصوصا وب سایت یوتیوب منتشر کرده این بار این خشونت را به اوج خود رساند.

 

شبکه تلویزیونی بی بی سی در گزارشی گفت این ویدیو که نشان می دهد ابوصقر سینه یک سرباز علوی را می شکافد و قلب او را در آورده و به دندان می کشد خشن ترین و هولناک ترین ویدیویی است که تا کنون از وقایع سوریه بر روی فضای مجازی منتشر شده است.

پیش از برخی شبکه های تلویزیونی نیز صحنه هایی از این ویدیوی خشن را که در آن این سرکرده شورشیان مسلح سوریه در مرکز حمص از جسد یک سرباز کشته شده سوری، قلبش را در می آورد و می خورد را پخش کرده بودند.

ابو صقر که فرمانده گردان عمر فاروق است در هنگام انجام این عمل وحشیانه می گوید: به خدا سوگند که ما قلب و جگر شما سربازان بشار اسد ... را می خوریم ... وی با اشاره به شورشیان گردانش می گوید: ما قهرمانان باباعمر هستیم.

 

پیتر بوکارت از اعضای دیده بان حقوق بشر که ویدئوی اصلی این اقدام وحشتناک را دیده است، می گوید: منابع وابسته به مخالفان هویت ابو صقر رئیس گردان عمر فاروق را تایید کرده اند.

معاذ الخطیب رئیس مستعفی شورای مخالفان سوری بارها جنایات گروه های تروریستی را رد کرده بود.

برچسب ها: سوریه ویدیوی سلفی آدمخوار، جهان را شوکه کرد

 

مطالب مشابه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش