آخرین مطالب

تماس با ما

تماس با ما

رسوایی دوئل فاروق وردک و امریکا

رسوایی دوئل فاروق وردک و امریکا

 

از آنجا که در سیاست های امریکا و در منافع تعریف شده کاخ سفید و کنگره و پنتاگون، هر فرد تا زمانی که به درد برنامه ها بخورد حق و حقوق دارد و از آن زمان به بعد یا ترور شخصیتی یا منزوی یا مفقودالاثر می شود؛ فاروق وردک هم به تیر غیب گرفتار آمد

 

روزی روزگاری، مسوولانی جان بر کف نه برای منافع ملی که در راستای ادای دین به امریکا از مجسمه آزادی گرفته تا قانون تابعیت و شهروندی این کشور، در تمام امور امنیتی و سیاسی و اقتصادی تیشه به ریشه مردم ملکی زدند و ابر قدرت غرب را آباد کردند.

در بسیاری از چور و چپاول هایی که صورت گرفت، در بسیاری کشتار دسته جمعی مردم ملکی بی دفاع و غیرنظامیان زن و کودک، در بسیاری کشت و توزیع کوکنار و خشخاش که سود سرسام آوری به جیب ناتو و کاخ سفید سرازیر کرد و در بسیاری از اعمال برنامه های میان مدت و بلندمدت امریکا که تاثیرات آن سالیان سال بعد آشکار می گردد...

در هیچ کدام از موارد مذکور و موارد از قلم افتاده، بدون جاسوسی، خیانت به میهن، وطن فروشی، بیگانه پرستی و دالر پرستی مسوولان بی مسوولیت افغانستانی انجام این پروژه ها ممکن نبود و در واقع سهم افغانستانی های امریکایی تبار و امریکایی مسلک بیش از امریکایی های مقیم افغانستان است.

 

این معامله گری ها و لابی گری ها سود چشمگیری نیز به جیب خاینان ملی وارد کرده است و آنان را از فرش نمور به عرش اعلای مادی رسانده است گرچه از دست دادن محبوبیت و رسوای دو عالم شدن را نیز برایشان به ارمغان داشته.... بگذریم!

از آنجا که در سیاست های امریکا و در منافع تعریف شده کاخ سفید و کنگره و پنتاگون، هر فرد تا زمانی که به درد برنامه ها بخورد حق و حقوق دارد و از آن زمان به بعد یا ترور شخصیتی یا منزوی یا مفقودالاثر می شود؛ فاروق وردک هم به تیر غیب گرفتار آمد.

بدین معنا که در حین اینکه امریکا مامور خدوم خود را مورد ملامت عمومی قرار داد و گزارشی مبنی بر اختلاس بیش از 760 میلیون دالری وی در وزارت معارف را به سمع و نظر همگان رساند؛ فاروق وردک هم از کار ننشست و خبر از معامله پنهان 70 میلیون دالری کابل و اسلام آباد برای تفاهنامه استراتژیک داد.

این امریکایی که حتی به مزدوران جان بر کف و غلامان حلقه به گوش خود رحم نمی کند همان امریکایی است که مردم ملکی بی اعتماد از حکومت مرکزی به وعده وعیدهایش دل خوش کرده اند و می پندارند که آرمان شهر و مدینه فاضله را در کابل خواهند آفرید... هیهات!

منبع: افغان نیوز

مطالب مشابه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش